Heineken introduceert Player 0.0: De nieuwe Sim-race competitie in samenwerking met Max Verstappen

Heineken Player 0.0 is nieuwe Sim-race competitie met Max Verstappen

Heineken introduceert Player 0.0: De nieuwe Sim-race competitie in samenwerking met Max Verstappen

Heineken introduceert met Player 0.0 de nieuwe Sim-race competitie in samenwerking met Max Verstappen. Doe mee en haal de finale tegen Max.

Heineken Player 0.0 is nieuwe Sim-race competitie met Max Verstappen

Eind augustus staat Zandvoort in het teken van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. In aanloop naar dit racespektakel introduceert Heineken een nieuw gaming-initiatief: Player 0.0. Via deze competitie, ontwikkeld in samenwerking met Heineken 0.0 ambassadeur en fervent SIM-racer Max Verstappen, kunnen Formule 1 fans zich letterlijk tot aan het circuit in Zandvoort racen.

De beste racers strijden in het raceweekend eind augustus op het podium om de ultieme hoofdprijs: de internationale SIM-race finale later dit jaar tegen Max Verstappen. Onlangs was de aftrap van de competitie in Utrecht in het bijzijn van onder andere Gianni Vecchio van Team Redline (het SIM-raceteam van Max Verstappen) en F1-legende Mika Häkkinen. Dit initiatief is onderdeel van de nieuwe When You Drive, Never Drink campagne, met als doel verantwoord alcoholgebruik in het verkeer bij een jongere doelgroep onder de aandacht te brengen.

When You Drive Never Drink
Player 0.0 maakt deel uit van de bredere samenwerking tussen Heineken en tweevoudig Formule 1 wereldkampioen Max Verstappen. Hij brengt dit F1-seizoen als wereldwijde Heineken 0.0 ambassadeur, verantwoord alcoholgebruik onder de aandacht en is te zien in de nieuwe ‘When You Drive, Never Drink’ campagne van de brouwer. Waarin Max Verstappen een heldere boodschap overbrengt: De beste bestuurder is degene die niet drinkt. Tenzij het een Heineken 0.0 is.

Els Dijkhuizen, Marketing Directeur Heineken Nederland: “Via de samenwerking met Max Verstappen benadrukken we opnieuw hoe belangrijk het is om in het verkeer de juiste keuze te maken: de enige persoon die rijdt, is degene die niet gedronken heeft. Eén op de vijf Nederlanders die nog achter het stuur moeten, laat zich toch wel eens overhalen nog een extra drankje te drinken. Jongeren geven aan dit sneller te doen dan ouderen.

Met de nieuwe campagne willen we heel Nederland bewust maken dat dit onverantwoord is en stimuleren om niet met alcohol op achter het stuur te gaan zitten. Door middel van het nieuwe gaming-initiatief willen ook een jonge doelgroep aanspreken en zullen we op een sportieve en laagdrempelige manier het serieuze onderwerp van verantwoord alcoholgebruik aankaarten. Een manier die goed bij deze doelgroep past. Dit alles natuurlijk in samenwerking met onze ambassadeur Max Verstappen.”

Op zoek naar de beste Nederlandse bestuurder
Via de Player 0.0 competitie gaat Heineken op zoek naar de beste bestuurder. Iedereen in Nederland (18+) kan zich kwalificeren voor de finales van Player 0.0. Dit doe je door een tijd neer te zetten op het circuit van Zandvoort in de F1-game van EA Sports en hiervan een screenshot te delen via de competitiepagina.

Op zondag 27 augustus strijden de 18 snelste racers van Nederland tegen elkaar in de Heineken® Fanzone op het circuit van Zandvoort. Zij maken kans op de ultieme hoofdprijs: een plek in de internationale SIM-race finale tegen winnaars uit andere landen én Max Verstappen! Maar, niet alleen mensen die de snelste tijden neerzetten komen in aanmerking voor een finale in Zandvoort. Er zullen ook 18 wildcards worden verdeeld onder de overige spelers, die op zaterdag 26 augustus tegen elkaar kunnen racen op het hoofdpodium in de Fanzone op de Heineken Dutch Grand Prix. Zij maken kans op twee tickets voor de Heineken Player 0.0 Pitwall Bar tijdens de race op zondag.

Player 0.0 is een internationaal fenomeen, dat beschikbaar is voor fans van Heineken® en de Formule 1 in Australië, Canada, Nederland, Mexico, Brazilië en de Verenigde Staten. De internationale finale vindt later dit jaar plaats.

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram