The Weeknd schittert in toffe nieuwe commercial voor Mercedes-Benz’s EQC

The Weeknd in nieuwe Mercedes-Benz EQC commercial

The Weeknd schittert in toffe nieuwe commercial voor Mercedes-Benz’s EQC

The Weeknd speelt de hoofdrol in de toffe nieuwe commercial voor de Mercedes-Benz EQC. De video is inclusief het nieuwe nummer ‘Blinding Lights’.

Mercedes-Benz heeft zijn nieuwste reclamecampagne “Enjoy Electric” onthuld, met in de hoofdrol The Weeknd. De Duitse automaker is momenteel volop bezig met de marktintroductie van de elektrische EQC en heeft de artiest ingeschakeld voor een leidende rol in het project; hij treedt namelijk ook op als Creative Director van de campagne.

Bettina Fetzer, vice-president marketing: “We zijn verheugd over de samenwerking met Abel Tesfaye, beter bekend als The Weeknd. De samenwerking was inspirerend en gaf ons veel nieuwe en creatieve impulsen. Abels talent als creatief directeur en performer is de juiste combinatie voor dit unieke Mercedes-moment op weg naar een elektrische toekomst. Dit is een speciaal moment voor het hele Mercedes-team: met de campagne voor de EQC gaan we het tijdperk van elektrische mobiliteit in. De campagne pakt emotionele ervaringen van onze klanten met iconische Mercedes-voertuigen en laat zien hoe we deze vandaag de dag opnieuw interpreteren in de elektrische EQC. Een volledig nieuw rijgevoel, pioniersgeest en duurzame, moderne luxe vormen de kern van onze EQC-communicatie.”

Bekijk de volledige film met het nieuwe nummer “Blinding Lights” van The Weeknd op 29 november.

The Weeknd in nieuwe Mercedes-Benz EQC commercial

The Weeknd in nieuwe Mercedes-Benz EQC commercial

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram