SUPPER is het nieuwe streetwear merk van Nederlandse bodem en de eerste collectie is nu verkrijgbaar

SUPPER nieuw streetwear merk Nederland

SUPPER is het nieuwe streetwear merk van Nederlandse bodem en de eerste collectie is nu verkrijgbaar

SUPPER is het nieuwe streetwear merk van Nederlandse bodem en de eerste collectie is nu verkrijgbaar. Welke hoodies, T-shirts en meer trekken jouw aandacht?

SUPPER nieuw streetwear merk Nederland

Nederland is een nieuw kledingmerk rijker! En wel een high-end streetwear label met een missie om precies te zijn. Maak kennis met SUPPER, een merk met een verbindende factor, dat niet voor niets staat voor ‘elkaar’. Vol met toffe hoodies, T-shirts en meer, is de eerste collectie van het Amsterdamse collectief nu verkrijgbaar via de hagelnieuwe webshop.

Toen de Amsterdamse kunstenares Roos Dessing gevraagd werd om de designs voor een luxe streetwear merk van eigen bodem te ontwerpen wist ze gelijk haar uitgangspunt: de collectie moest een handvat bieden in de reis naar jezelf. Het moest een reflectie worden van de tijd. Het resultaat? SUPPER! Een kledingmerk dat verbindt, maar vooral heel erg toffe designs heeft. Liefhebbers hoodies, eat your heart out!

Opgericht in Amsterdam

In 2018 begonnen Mitchell Rahder, Dyllan ter Hoeven en Cameron Cornelia aan een nieuw project: New Wave. Hiermee zette het gezelschap op succesvolle wijze een merk op binnen een segment van streetwear dat nog niet volledig ontplooid was. Vanuit diezelfde gedeelde passie voor creëren en de ambitie om iets op te bouwen vanaf nul is samen met Supperclub-eigenaar Joeri Salet het label SUPPER opgericht.

Een kledingmerk voor nu en voor ons allen

Het zaadje voor dit merk werd al jaren geleden geplant, toen het drietal events organiseerde in de Amsterdamse nachtclub Supperclub. Tijdens een toevallige ontmoeting in Málaga werd het idee om een nieuw lifestyle en fashion concept op te zetten een feit, waarna Roos aan het Amsterdamse collectief werd toegevoegd. Een community die elkaar ondersteunt en begeleid kwam tot stand.

“Alles staat stil, nu is de tijd om echt terug te keren naar jezelf, en je af te vragen: wat wil ik nou echt? Alleen op die manier vinden we kracht bij onszelf en bij elkaar. Alleen op die manier benutten we deze tijd.”

Met deze huidige tijdgeest in haar achterhoofd ontwierp Roos de prints, teksten en symbolen voor de collectie, die zo opgebouwd is dat iedereen zich aangetrokken kan voelen tot de lijn, zowel op het gebied van stijl als de prijskaartjes.

SUPPER nieuw streetwear merk Nederland

BASIC & Alignment

Allereerst is er de BASIC-collectie, waarin items subtiel voorzien zijn van het SUPPER-logo en door middel van het gebruik van symboliek, teksten en prints die verwijzen naar de groei die we als mens doormaken door evolueert naar de Alignment-collectie. Binnen deze laatste lijn komt de visie van het label en diens ontwerpster samen. “Het is ook echt een goede conversation starter, zo van, is dat nou het hart chakra”, grapt Roos. De collecties van SUPPER zijn een reflectie van het nu en dan ook niet aan het seizoen, maar aan de tijd gebonden. Aan de huidige periode waar we ons op dat moment in bevinden, een weerspiegeling van vandaag.

SUPPER wil met zijn collectie wijzen op een stukje zelf-ontplooien anno nu, maar bovenal high-end streetwear met een missie. Een lancering van een merk dat uniciteit en diversiteit omarmt en daarmee niet alleen een lifestyle brand maar ook de individu zelf op de kaart zet. Een comfortabele outfit waarin je gezien wil worden met een luxe uitstraling.

De gloednieuwe collectie is sinds 18 mei verkrijgbaar via www.supperclothing.com en sinds 1 juni vind je de SUPPER Pop-Up store op de Berenstraat 22 in Amsterdam.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Supper Clothing (@supper.clothing)

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Supper Clothing (@supper.clothing)

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Supper Clothing (@supper.clothing)

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram