Mediabureau Westfield Rise organiseert live event en toont hoe merken campagnes van wereldformaat lanceren

Westfield Rise live event campagnes marketing 2023

Mediabureau Westfield Rise organiseert live event en toont hoe merken campagnes van wereldformaat lanceren

Mediabureau Westfield Rise organiseert een live event en toont hoe merken campagnes van wereldformaat lanceren.

Westfield Rise live event campagnes marketing 2023

Hoewel Westfield Mall of the Netherlands bekend staat als de grootste shopping & leisure bestemming van de Benelux, is het ook dé plek voor merken om campagnes naar een hoger niveau te tillen. Het vorig jaar opgerichte retail media agency Westfield Rise organiseert op 13 april een event waar experts uit de media-, branding- en merkactivatie industrie vertellen over het belang van een fysieke campagne in een omnichannel wereld.

En wie kan tijdens dit event nu beter hierover vertellen dan Westfield? Met gekwalificeerde data uit 12 landen en 78 shopping malls over de hele wereld weet het bedrijf precies hoe merken onvergetelijke brand experiences en dynamische 360 graden campagnes tot leven brengen in het Westfield-universum.

Leer van merken als Google, Disney en Coca Cola

Met Westfield Rise is er een nieuw tijdperk voor retailmedia en merkactivaties aangebroken. Het mediabureau – dat werkt met merken als Google, SkyShowtime, Universal Pictures, Disney, Samsung, Hema, Coca Cola, L’Oréal en Bacardi – biedt klanten niet alleen merkactivatielocaties tot 600m2, maar ook een digital out of home network, non-digital domination media mogelijkheden en toegang tot een actieve database van loyalty members. Daarnaast kunnen merken bij Westfield Rise ook Europese campagnes lanceren binnen het Westfield Universum.

Het jaarlijks terugkerende event vindt plaats op 13 april en heeft als thema ‘Let us be your playground’. Tijdens deze inspiratiemiddag – gehost door Mark Wijsman met als creatieve spreker Jordi van de Bovenkamp – delen experts unieke voorbeelden van out-of-the-box campagnes, waarmee je als merk de aandacht van het publiek trekt in een wereld vol impulsen.

Raak geïnspireerd door de creatie van innovatieve campagnes en activaties, die de magie van een merk overbrengen op een betrokken publiek, zowel online als offline. Haal met Westfield Rise het potentieel uit je merk door jouw visie met het podium van Westfield te combineren voor meer performance, impact, beleving, creativiteit én inzichten.

Het event vindt plaats op 13 april tussen 15:00 en 18:00 in de bioscoop Kinepolis Leidschendam, gevestigd in Westfield Mall of the Netherlands. Na het officiële programma vindt er een informele netwerkborrel plaats. Je kunt je voor deze gelimiteerde plekken inschrijven via josefien.dekool@westfieldrise.com. Zodra je inschrijving voltooid is, krijg je een bevestiging. Deze bevestiging is je toegangsbewijs.

Ben jij erbij de 13e?

 

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram