Wijnmerk 19 Crimes wakkert rebelsheid vrijdag aan met uitdaging: Wie durft een gratis tatoeage te nemen?

Wijnmerk 19 Crimes vrijdag 15 juli gratis tattoos Rotterdam

Wijnmerk 19 Crimes wakkert rebelsheid vrijdag aan met uitdaging: Wie durft een gratis tatoeage te nemen?

Wijnmerk 19 Crimes wakkert vrijdag 15 juli onze rebelsheid aan met een uitdaging: Wie durft een gratis tatoeage te nemen in Rotterdam?

Wijnmerk 19 Crimes vrijdag 15 juli gratis tattoos Rotterdam

Pak je agenda er maar bij en ruim voor 15 juli wat ruimte in om naar Containerbar Noord in Rotterdam te komen. Wijnmerk 19 Crimes moedigt hier dan namelijk – in samenwerking met de bekende Rotterdamse tatoeage artiest Kapitano – alle Nederlanders aan om zich deze zomer van hun meest rebelse kant te laten zien. Hoe? Aanstaande vrijdag worden jullie uitgedaagd om een gratis tatoeage te laten zetten tijdens de 19 Crimes Tattoo Pop Up. Met wie kom je langs?

Nieuw onderzoek, uitgevoerd door 19 Crimes, suggereert dat Nederlanders gedurende de warme zomermaanden eerder verleid zijn om een meer wilde kant van zichzelf te laten zien. Uit dit onderzoek blijkt dat 66% van de mensen meent dat er in de zomer ‘iets’ in de lucht hangt waardoor ze dingen doen die ze normaal niet zouden doen. Maar hoe ‘rebels’ en ‘dwars’ is de Nederlandse bevolking nu echt? Zijn wij echt een volk van rebellen?

Voorafgaand aan de 19 Crimes Tattoo Pop Up heeft het Australische wijnmerk hier onderzoek naar gedaan. Hoe hoog is de Nederlandse bereidheid tot het nemen van een risico? Is het alleen de zomer die ervoor zorgt dat mensen iets meer uit de pas gaan lopen? Op het gebied van rebellie beschouwt 50% van ondervraagde Nederlanders zichzelf als iemand die zich niet aan regels houdt. 57% zou graag nog vaker wat risico nemen. Zo’n derde van de respondenten zegt regelmatig de grenzen te verleggen, met minstens driemaal per week in mindere of meerdere mate ‘rebels’ gedrag. Hierdoor lijkt het alsof Nederland een opstandig landje is, maar er is nog altijd een groot deel dat zich wel aan een ‘nettere’ manier van leven houdt; 16% van de ondervraagden zegt dat ze nooit iets rebels zouden doen.

Opmerkelijk is dat veel mensen een tatoeage zien als de ultieme daad van zelfexpressie en rebellie, hoewel je hier grote generatieverschillen ziet. Bijna de helft van de 18 tot 25 jarigen heeft een tatoeage en slechts 18% van de 55plussers heeft een tatoeage.

Van de 18 tot 25jarigen zonder tatoeage, zou 55% er wel een willen hebben. In de leeftijdscategorie 25 tot 34 is dit 54%. Gevraagd naar de reden dat zij geen permanente inkt onder de huid hebben, antwoordde 21% hen dat de hoge kosten een reden zijn. 40% van de ondervraagden zegt dat zij spontaan een tatoeage zouden laten zetten als iemand anders ervoor zou betalen!

Wijnmerk 19 Crimes vrijdag 15 juli gratis tattoos Rotterdam

Gratis tattoo aankomende vrijdag

De uitdaging van een tattoo nemen als iemand anders er voor betaalt gaat 19 Crimes op vrijdag 15 juli a.s. aan. In samenwerking met de Rotterdamse tattoo artist Kapitano zijn er vijf unieke tatoeageontwerpen gemaakt.

19 Crimes moedigt Nederland aan om zich deze zomer van zijn meest rebelse kant te laten zien door op vrijdag 15 juli in de 19 Crimes Tattoo Pop Up spontaan een van deze ontwerpen te laten vereeuwigen op het lichaam. Deze exclusieve tatoeages zijn slechts één dag beschikbaar en zijn gratis. Wie durft?

Het is first come, first serve. De wijn wordt uiteraard geschonken door 19 Crimes. De gratis tattoos door Kapitano worden niet geplaatst op hand, nek, gezicht of ribben en zijn fixed size, no color en flash sheet designs only.

Wijnen van 19 Crimes

De wijnen van 19 Crimes zijn een continu eerbetoon aan de rebelse en vrije geesten die als notoire regelbuigers met hun onafhankelijke denkwijze de cultuur en nationale geest van Australië hebben gesmeed. Deze mensen hebben door buiten de lijntjes te kleuren een continent vormgegeven en de wereld geïnspireerd. Vandaar dat 19 Crimes die invloed middels een uitgebreid onderzoek op het Nederlandse volk onderzocht.

Veel wensen tot een rebelse houding richten zich op de werkomgeving. Zo zegt 40% van de respondenten dat ze stiekem eerder van het werk vertrekken om op een mooie zomerdag iets te gaan drinken. Gen Z is moediger op dit vlak, in die leeftijdscategorie veinst 48% soms dat ze zich niet lekker voelen. Al knijpen Nederlandse werkgevers ook graag een oogje toe. 57% van de werkgevers vindt het prima als mensen op een mooie dag wat eerder vertrekken. Nederland is op zich wel een trouw volk. Slechts 23% van de ondervraagden fantaseert over het volledig weglopen van al zijn of haar verantwoordelijkheden.

19 Crimes Tattoo Pop Up
Wanneer: vrijdag 15 juli, van 15.00 – 21.00 uur
Waar: Containerbar Noord, Noordplein 125, 3035 EC Rotterdam

 

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram