ONDERNEMEN: Heb je een website? Dit zijn de voordelen van SEA

sea tips online marketing

ONDERNEMEN: Heb je een website? Dit zijn de voordelen van SEA

Heb je een website of webshop voor jouw onderneming? Ontdek de voordelen van SEA en wellicht blijkt dit ook iets voor jouw zakelijke doeleinden.

sea tips online marketing

Als jij online wilt adverteren als ondernemer, dan zal adverteren in Google je niet onbekend klinken. Met SEA betaal je voor een bepaald zoekwoord, waarna jouw website bovenin de zoekresultaten van Google zal komen te staan. Veel potentiële klanten zullen niet heel ver scrollen in de zoekresultaten, dus het is belangrijk om hoog te staan. In deze blog zullen wij de voordelen van SEA voor jou opsommen. Lees dus snel verder!

  • Je gaat gericht te werk

Door te adverteren in Google, weet je zeker dat een groot deel van de mensen die jouw advertentie zien ook binnen je doelgroep vallen. Dit is bij andere soorten advertenties minder het geval, aangezien deze op pagina’s terechtkomen waar iedereen bij uit kan komen. Door middel van cookies zullen deze alsnog vaak bij jouw doelgroep terechtkomen, maar in Google weet je het zeker. Mensen die jouw advertentie zien, hebben namelijk al gezocht op jouw zoekterm.

  • Snel resultaat

Waar je bij SEO mogelijk een tijd moet wachten totdat je het resultaat ziet, zal dit bij SEA niet het geval zijn. Hier heb jij namelijk direct resultaat: vanaf het moment dat jij begint te adverteren, zul je gelijk bovenaan komen. Hierdoor creëer je snel meer verkeer naar jouw website, en zal als het goed is je omzet ook snel toenemen.

  • Je resultaten zijn meetbaar

De resultaten van SEA zijn inzichtelijk, waardoor je goed kunt checken of je SEA op de juiste manier uitvoert. Kom jij er door deze inzichten achter dat je niet op de juiste zoektermen adverteert? Dan kun je dit gemakkelijk aanpassen. Dit gaat wel ten koste van je budget, maar dat is beter dan blijven adverteren op een verkeerde zoekterm.

  • Je creëert naamsbekendheid

Zodra jij je SEA-budget hebt besteed, zul je niet meer in de zoekresultaten komen te staan. Op dit moment heb jij echter nog wel wat aan je advertenties, aangezien deze voor naamsbekendheid zorgen. Potentiële klanten zullen jouw naam herkennen van de advertentie, en zullen alsnog sneller geneigd zijn om op jouw website te kijken.

Traffic Today

Het kan lastig zijn om succesvol te adverteren in Google. Het is daarom slim om een gespecialiseerd online marketingbureau in te schakelen, zoals bijvoorbeeld een Traffic Today. Zij zullen jouw bedrijf graag helpen om hoger in de Google-zoekresultaten te komen. Heb jij vragen over deze dienst? Eén van de specialisten van Traffic Today helpt jou graag!

Post a Comment

#Volg ons op Instagram