WINKELTIP: Lady Gaga viert release nieuw ‘Love for Sale’ album met intiem jazzoptreden in Westfield Mall

Lady Gag viert release nieuw album met Westfield Mall & intiem optreden

WINKELTIP: Lady Gaga viert release nieuw ‘Love for Sale’ album met intiem jazzoptreden in Westfield Mall

Lady Gaga viert release nieuw Love for Sale album met intiem jazzoptreden dat exclusief door Westfield Mall virtueel & fysiek naar fans wordt gebracht.

Lady Gag viert release nieuw album met Westfield Mall & intiem optreden

’s Werelds meest prominente winkel-, lifestyle- en entertainmentmerk kondigt vandaag een exclusief wereldwijd evenement aan met Grammy-winnares Lady Gaga. Online en via Westfields internationale netwerk van flagship locaties, lanceert Lady Gaga haar binnenkort te verschijnen nieuwe album met Tony Bennett, Love For Sale. Ga jij het intieme jazzoptreden beluisteren?

De megaster zal een gestreamd optreden geven ter ere van jazzklassiekers in het algemeen en de nummers van het nieuwe duettenalbum met Tony Bennett, Love For Sale, in het bijzonder. Dit virtuele optreden vindt plaats vóór de wereldwijde release van het album op 1 oktober. Door de fysieke malls te verbinden met Westfield’s krachtige, digitale platform, worden fans en klanten wereldwijd op een unieke manier samengebracht voor een bijzonder, hybride evenement, waarin de twee werelden samenkomen.

Het publiek kan zowel fysiek als online kijken naar Lady Gaga die diverse nieuwe nummers van het album zal uitvoeren. Het optreden kan worden bijgewoond in de fysieke Fan Zones die in de 21 Westfield winkelcentra in Europa en de Verenigde Staten worden ingericht – inclusief Westfield Mall of the Netherlands, Leidschendam. Maar ook online, waar de fans voor een bijzondere ‘Watch Together’ ervaring kunnen kiezen door in groepjes van zes in een privéomgeving het optreden te beleven.

Lady Gaga vertelt: “Ik hou van zingen, ik hou van jazz en ik ben opgetogen dat iedereen nu Love For Sale, mijn nieuwe album met Tony Bennett, kan horen. Ik ben heel dankbaar dat Westfield helpt om mij en mijn optreden naar mijn fans wereldwijd te brengen, nu ik zelf niet naar hen toe kan reizen.”

Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer bij Unibail-Rodamco-Westfield, voegt toe: “Lady Gaga is zo’n krachtig icoon in de industrie. Deze samenwerking om haar nieuwe album te lanceren, is een unieke kans om consumenten online en fysiek samen te brengen. Ons netwerk van locaties kan mensen wereldwijd verbinden en biedt demogelijkhied om hen onvergetelijke ervaringen te laten delen samen met artiesten en merken. De veiligheid van de Westfield-bezoekers is van het allergrootste belang voor ons. Daarom is in al onze centra een groot aantal veiligheidsmaatregelen genomen, zoals desinfectiezuilenen andere hygiënemaatregelen om voor onze gasten in deze onzekere tijden een optimale en veilige ervaring te garanderen. We zijn verheugd om fans en klanten deze 360-graden Gaga-ervaring aan te kunnen bieden, met name in onze nieuwe Westfield centra. We hopen dat het publiek ervan geniet!”

Jurgen Grebner Executive Vice President International Interscope Records: “Na eerder al met Westfield aan een aantal livemuziekevenementen te hebben gewerkt, is het echt opwindend om zowel on- als offline een artiestenoptreden naar een hoger niveau te tillen voor het Westfield-publiek. Deze samenwerking is een primeur voor ons. Fans worden letterlijk onderdeel van Lady Gaga’s optreden met jazzklassiekers, via het intieme, gestreamde evenement, of in een van de 21 Fan Zones in tien verschillende landen, waar het publiek echt samenkomt.”

Registratie voor exclusieve toegang tot de stream van het optreden op 30 september kan vanaf vandaag op Live.Westfield.com. Tickets voor de officiële Fan Zones zijn beschikbaar vanaf 20 september via deze link.

Het Westfield-netwerk van flagship locaties bereikt op jaarbasis meer dan 1 miljard consumenten en biedt een uniek wereldwijd platform voor retailers, artiesten en merken om live gestreamde evenementen, activatie gebaseerd op ervaringen, pop-up stores en 360-graden mediacampagnes te hosten. Met al vijftien vestigingen in de Verenige Staten en Europa, kondigde het bedrijf dit jaar aan dat nog eens zes centra zich bij het Westfield netwerk zullen voegen, waaronder de eerste winkelcentra in Spanje, Duitsland en Oostenrijk.

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram