Post Malone introduceert met Maison No. 9 Franse roséwijn

Maison No. 9 Franse rosé - Post Malone

Post Malone introduceert met Maison No. 9 Franse roséwijn

Post Malone introduceert met Maison No. 9 Franse roséwijn, geïnspireerd door de favoriete tarotkaart van de kunstenaar, de Nine of Swords.

Maison No. 9 Franse rosé - Post Malone

De Amerikaanse rapper Post Malone heeft officieel zijn Franse rosé, Maison No. 9, geïntroduceerd. De nieuwste onderneming van de Grammy-genomineerde artiest met meerdere platina-albums is gemaakt en ontwikkeld in samenwerking met vriend en ondernemer James Morrissey van Global Brand Equities, en Dre London, muziekmanager en oprichter van London Entertainment.

In samenwerking met E. & J. Gallo Winery probeert Maison No. 9 de traditionele percepties rond wijn en de belemmeringen voor consumenten te doorbreken. Post’s liefde voor de mediterrane levensstijl en rosé zijn samengebracht met een wijnmakerij van wereldklasse, met als gevolg een lichte, hoogwaardige, toegankelijke rosé uit de Provence, Frankrijk.

Post Malone: ​​”Rosé is voor als je zin hebt in iets speciaals. Het is een leuke omschakeling en ik heb er al een tijdje over nagedacht om mijn eigen wijn te gaan maken. Het was geweldig om met Global Brand Equities samen te werken omdat ze de visie zagen en we super coole dingen moesten doen. Maison No. 9 drinkt soepel en jullie zullen er allemaal dol op zijn!”

In nauwe samenwerking met wijnmaker Alexis Cornu, winnaar van vijftien gouden medailles en zeven roséwijnen van meer dan 90 punten, brachten Post en zijn partners het grootste deel van 2019 door bij de wijnmakerij en perfectioneerden zij de Maison No. 9-mix tussen de uitverkochte tourdata van de artiest door. Experimenterend met een scala aan druivensoorten en ontwikkeling van meer dan vijftig melanges, is de uiteindelijke mix een Méditerranée IGP 2019, bestaande uit 45% Grenache Noir, 25% Cinsault, 15% Syrah en 15% Merlot.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Introducing, Maison No.9 ⚔️ Link in bio #PostMalone #maison9wine

Een bericht gedeeld door Maison No. 9 (@maison9wine) op

De mix van variëteiten produceert een herkenbare zachte, lichte “Provençaalse roze” kleur met intense aroma’s van vers geplukt fruit, zoals rijpe ananas, peer en aardbei, onderstreept door zoete Franse desserts als ze eenmaal zijn ontkurkt. Maison No. 9 zorgt voor een schone, droge drinkervaring met een uitgebalanceerde frisse afdronk en ronde textuur.

Geïnspireerd door Post Malone’s favoriete tarotkaart, de Negen van Zwaarden, die staat voor het overwinnen van de dagelijkse uitdagingen waar we allemaal voor staan, komt Maison No. 9 trots in een duurzame volledig glazen verpakking. De grotere, slankere fles met extra vuursteen heeft een langwerpige hals en een op maat gemaakte stevige glazen sluiting. Ontworpen in verwijzing naar kantelen van een middeleeuws kasteel in de buurt van de wijngaard, dient de unieke sluiting om het hergebruik van de fles te stimuleren.

Geprijsd op respectievelijk $ 22, $ 45 en $ 90, zal Maison No. 9 officieel online worden uitgebracht in 750 ml, 1,5 ml en 3 liter formaten. Ga naar de website van Maison No. 9 om je aan te melden voor een speciale voorverkoop, vergezeld van limited edition merchandise die voor de officiële lancering zal verschijnen.

Maison No. 9 Franse rosé - Post Malone

Maison No. 9 Franse rosé - Post Malone

Maison No. 9 Franse rosé - Post Malone

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram