De nieuwste campagne van Moose Knuckles verkent de Seven Deadly Sins

Moose Knuckles Herfst 2019 campagne Seven Deadly Sins

De nieuwste campagne van Moose Knuckles verkent de Seven Deadly Sins

De nieuwste collectie van Moose Knuckles verkent de Seven Deadly Sins. De opvallende Moose Knuckles Herfst 2019 campagne heeft Kristen Noel Crawley als gezicht.

Moose Knuckles, luxe lifestyle merk, presenteert haar laatste Herfst/Winter campagne ‘Seven Deadly Sins’. Gefotografeerd door de beroemde fotograaf Vijat M, zien we Kristen Noel Crawley in de hoofdrol. Welke beelden trekken jouw aandacht het meest?

In augustus presenteerde het merk al zijn epische Sacred Glacier Herfst/Winter kortfilm en campagne, met Dennis Rodman. De ‘Seven Deadly Sins’ campagne speelt surrealistische beelden af die zijn gebouwd rond de zeven hoofdzonden van paus Gregorius de Grote; hoogmoed, wraakzucht, afgunst, hebzucht, lust, gemakzucht en vraatzucht. In samenwerking met W Studios belichaamt de veelzijdige Kristen Noel Crawley deze kapitale ondeugden in een mozaïek van creatieve achtergronden die elke zonde vertegenwoordigen. Het DNA van het merk wordt benadrukt in de gewaagde benadering van de 7 hoofdzonden, waarbij een eeuwenoud concept wordt vertaald naar een moderne opvatting.

“We zijn heel blij om een vrouw als Kristen Noel Crawley in onze campagne te hebben. Ze is de ware definitie van een ´boss b*tch´ en weerspiegelt het ethos van de levensstijl van Moose Knuckles”, aldus Dominique Lagleva, Global Marketing Director.

Moose Knuckles Herfst 2019: Seven Deadly Sins

De Seven Deadly Sins capsule collectie zal exclusief verdeeld worden in de flagship stores, op mooseknucklescanada.com, en een selectie exclusieve verkooppunten wereldwijd: Selfridges, Londen; Antonioli, Milan; Verso, Antwerp; Saks.com.

Elke capsule bestaat uit een reeks jassen, truien en t-shirts met mythisch-geïnspireerde details en aangepaste kleurvarianten, ontworpen om elk van de 7 hoofdzonden te representeren. De capsule collecties worden over een periode van 4 weken gelanceerd, waarvan het eerste deel sinds 14 oktober verkrijgbaar is.

Wrath

Kledingwinkel Verso zal exclusief de ‘Wrath’ of ‘Woede’ collectie vertegenwoordigen, een volledige dames- en herencollectie. Er zal ook een opvallende ‘Wrath’ pop-up installatie in Verso Antwerpen geplaatst worden begin november, waarbij de collectie extra zal worden uitgelicht. De capsule-items bevatten o.a. versieringen met tarotkaarten, mythisch geïnspireerde prints op de t-shirts, sweatshirts, maar ook aan de binnenzijde van de zwarte & donkerpaarse puffers & parka’s. Eind november vindt er ook een exclusief launch event plaats in Verso.

Londen

De ‘Seven Deadly Sins’ collectie zal verder tot leven gebracht worden op 24 Oktober, tijdens een bijzonder belevingsevent in de Village Underground in Shoreditch, Londen. Spraakmakende Londenaars zullen er samen met een selectie internationale gasten samenkomen om de lancering te vieren en zich te laten onderdompelen in een epische ervaring die alle zintuigen zal prikkelen.

De lanceringsdata zijn als volgt: 14 Oktober, Pride en Wrath;  28 Oktober, Envy en Indolence; 11 November, Gourmand, Greed en Lust

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram