Chivas Regal ‘blend’ whisky-fan Johnny de Mol in hun nieuwe campagne

Chivas Regal ‘blend’ whisky-fan Johnny de Mol in hun nieuwe campagne

Johnny de Mol is het gezicht van de nieuwe Chivas Regal campagne, ‘Success is a blend’. Wat voor blend ben jij?

Meer dan alleen een whisky, is Chivas een blend waarin de beste single malts en granen samenkomen. Het resultaat is iets soepel, zacht, rijk en genereus. Logisch dus dat het gerenommeerde whiskylabel voor zijn nieuwste campagne heeft gekozen voor whiskyliefhebber en Chivas Regal-fan, Johnnie de Mol.

Volgens Chivas is succes niet maar één ding, maar is het een blend. Het betreft hier de complete mix van wie we zijn, wat we doen en waar we heen willen. Verschillende karaktereigenschappen, wensen, smaken en voorkeuren die perfect met elkaar blenden. En deze combinatie van je unieke kwaliteiten maakt wie je bent.

Johnny de Mol is zo’n interessante blend. Hij is niet alleen groot fan van de  Chivas-whisky, maar waardeert ook de wijze waarop het merk maatschappelijk ondernemerschap inspireert en financieel ondersteunt. Zelf zette hij zijn roem in voor het grotere goed en won hij de sympathie van velen dankzij zijn persoonlijke en gedurfde programma’s. Dat Chivas ook een steentje wil bijdragen aan de maatschappij maakt de match zo treffend.

Zo organiseert Chivas Regal al enige tijd de Chivas Venture, een jaarlijkse competitie voor social entrepreneurs. De finale hiervan vond deze maand plaats in Amsterdam, waarbij onder meer een Mexicaanse ondernemer een chunk uit het prijzengeld van $1 miljoen won ten behoeve van zijn revolutie op het gebied van suiker. Zijn bedrijf zet landbouwafval namelijk om in een natuurlijk suikervervangingsmiddel dat eruitziet en smaakt als normale suiker, maar toch weinig calorieën bevat. Dit kan helpen om obesitas aan te pakken en biedt tegelijk een duurzaam alternatief voor diabetici en gezondheidsbewusten. Niet verkeerd, toch?

Chivas gelooft in een mix van ambitie en vrijgevigheid, en het gebruik van succes om de levens van anderen te verrijken. Want middels samenwerken, kunnen we immers grootse dingen bereiken. Deze mooie, jaarlijkse happening op initiatief van het merk bewijst dat.

 

Chivas Regal: “Success is a blend”

Natuurlijk blijft Chivas in de eerste plaats een merk met bijzondere fraaie whisky’s. Zo is de Chivas Regal 12 dé unieke blend, voorzien van een bijzondere smaak te danken aan vijf ingrediënten. Het is de zoete floral grain whisky die de basis vorm voor alle moeiteloos met elkaar verbonden smaken. Het zoet en fris afkomstig van peer en appel, de citrus voor die kick, het rokerige voor een mannelijk, rauw randje en vanzelfsprekend een romige substantie om de whisky nog aangenamer te maken.

Net als Johnny zijn ook wij fan van de whisky. En net als Johnny waarderen ook wij Chivas’ pogingen om de wereld een stukje beter te maken daar waar het kan. Success is a blend!

TIP: Ontdek deze fraaie blends met Chivas in Amsterdam

Probeer hier de ‘Nostrum Emporium’ met Chivas Regal 12.

Probeer hier ‘The Life We Share’ met Chivas Regal 18.

Probeer hier ‘The Berber’s Kiss’ met Chivas Regal Extra

Johnny de Mol - Chivas Regal Success is a blend

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram