Migos-ster Quavo gaat unieke samenwerking aan met boohooMAN

quavo hert gezicht van boohooman

Migos-ster Quavo gaat unieke samenwerking aan met boohooMAN

Rapper en Migos-ster Qauvo is hét nieuwe gezicht van boohooMAN. Welke items uit de kledinglijn voor mannen wil jij dit voorjaar hebben?

quavo hert gezicht van boohooman

boohooMAN.com heeft officieel de samenwerking met rapper Quavo van Migos aangekondigd. Niet alleen is de beroemde rapper het nieuwe gezicht van boohooMAN, ook heeft hij meegeholpen met het ontwerp van de naderen lente/zomercollectie 2019.

De wereldwijde online moderetailer en de Amerikaanse rapper, songwriter en muziekproducer Quavo hebben grootse plannen. De 27-jarige Migos-ster is het nieuwe uithangbord van de lente/zomercollectie van de webshop, maar heeft ook daadwerkelijk input geleverd voor de lijn zelf. Quavo werkte nauw samen met het ontwerpteam om een exclusieve collectie te creëren die aansluit bij zijn persoonlijke stijl. Deze flitsende collectie zal wereldwijd op dinsdag 11 april gelanceerd worden via boohooMAN.com.

boohooman quavo

Quavo meer dan alleen het gezicht van boohooMAN Spring/Summer 2019

De lente/zomercollectie waar de artiest aan heeft meegeholpen bestaat uit 200 items, variërend van kleding tot accessoires. Geïnspireerd op Quavo’s opvallende en aparte kledingstijl, is elk item van de collectie gebaseerd op zijn ‘Huncho’ imago. Dit imago wordt doorgetrokken naar de collectie, die bestaat uit statement urban streetwear kleding, perfect voor het aankomende festivalseizoen.

Tie-dye sets staan centraal en komen aan bod in de vorm van dubbele denim, trainingspakken en T-shirts, terwijl psychedelische prints en 90’s silhouetten terugkomen in rock T- shirts, neon items en felgekleurde velours setjes. Accessoires hebben een belangrijke plaats in de gehele collectie; bucket hats, heuptasjes, petjes, slippers, doorzichtige schoudertasjes en militaire vestjes uit visnet maken je outfit helemaal af.

quavo hert gezicht van boohooman

De prijzen variëren tussen de €3 en €60, wat betekent dat Boohoo zich aan zijn kernwaarde houdt; betaalbare, trendy kleding maken voor iedereen, zonder te diep in de buidel te moeten tasten. Dankzij Quavo’s betrokkenheid werd het voor Boohoo mogelijk om een collectie samen te stellen die zijn grote fanbase aanspreekt, en dankzij het ‘Huncho’-logo op een selectie van de items wordt de collectie meteen verzamelbaar.

Aangezien boohooMAN.com in een snel tempo groeit, is de samenwerking met Quavo een enorme mijlpaal voor de webshop, oorspronkelijk afkomstig uit Manchester. Daarnaast is het een mijlpaal die zeker de doelgroep van het merk aanspreekt: jonge mannen die graag naar de populairste muziekgenres van het moment luisteren; grime, hip-hop en RnB.

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram