Eric Franzel (In Gold We Trust) & Giovanni Laisina lanceren kledingmerk The Internet

The Internet Launch Party De Bajes Amsterdam - Giovanni Laisina & Eric Franzel

Eric Franzel (In Gold We Trust) & Giovanni Laisina lanceren kledingmerk The Internet

Designer Eric Franzel (In Gold We Trust) & sterrenstylist Giovanni Laisina lanceren kledingmerk The Internet.

The Internet Launch Party De Bajes Amsterdam - Giovanni Laisina & Eric Franzel

Afgelopen donderdag vond bij De Bajes, Amsterdam, de grootse lancering van het gloednieuwe kledingmerk The Internet plaats. In het bijzijn van bekend Nederland onthulden Franzel en In Gold We Trust-designer Eric Franzel en sterrenstylist Giovanni Laisina hun brand new label.

Een hoop bekende koppen en een fraai staaltje eigenzinnige en draagbare streetwear. Onder grote belangstelling betraden wij vorige week donderdag een feestje nabij het Rembrandtplein ter ere van de lancering het nieuwe kledingmerk The Internet. Dit project is een interessante, want het betreft een samenwerking tussen stylist van vele bekende personalities en de eigenaar en ontwerper van Franzel Amsterdam en In Gold We Trust. Klinkt als een match made in heaven, toch?

The Internet Launch Party De Bajes Amsterdam - Giovanni Laisina & Eric Franzel

Daar lijkt het wel op, want inmiddels hebben onder andere Anna Nooshin, Dave Roelvink, Monica Geuze, Mr. Probz, Moise Trustfull, Timor Steffens en vele andere celebrities die met Giovanni werken al kennis gemaakt met The Internet en ze zijn stuk voor stuk laaiend enthousiast.

Zoals gebruikelijk bij IGWT, was de release party daadwerkelijk een party. Dat de bar ‘open’ was, is een understatement. Plaatjes werden gedraaid, de sfeer was als in een club en onder andere Jay Jay Boske, Kaj van der Voort, Lars Veldwijk, Hedwiges Maduro, Maik de Boer, Kim Feenstra, Carlos Lens, Tim Douwsma, Montell van Leijen en vele anderen genoten zichtbaar van het lanceringsfeestje van dit nieuwe merk.

The Internet Launch Party De Bajes Amsterdam - Giovanni Laisina & Eric Franzel

The Internet Online Fashion

Na een nauwe samenwerking van vijf jaar besloten stylist Giovanni Laisina en designer Eric Franzel de handen ineen te slaan om dit nieuwe kledingmerk te starten. The Internet staat symbool voor de tijd waarin we leven, waarbij het internet een grote invloed heeft op ons dagelijkse leven – evenals op het ontwerpproces.

De items moeten verrassen en passen helemaal binnen de huidige tijdsgeest. Voor de eerste release is daarnaast gekeken naar wat de mannen zelf graag dragen en daaruit zijn de beste items gekozen zoals een hoodie en een t-shirt met daarop een business card-borduursel dat de draak steekt met de vele Instagram-profielen van vandaag de dag. Zullen we even uitleggen!

Op social media-profielen zie je vaak dat iemand zowel fotograaf als model, DJ, designer en creative director is. De business card-sweater en het t-shirt van The Internet geven aan dat ze even helemaal niks zijn…nou, een beetje moe wellicht van dergelijke profileringen.

De tweede set die het levenslicht ziet is een sweater en een t-shirt met daarop het woord “Ego”. Dat verwijst naar de status die mensen zich toe-eigenen via het internet. Vaak doet men zich groter voor dan men werkelijk is en heeft men een alter ego of een iets te groot ego.

De prikkelende en vooral zeer draagbare eerste collectie van The Internet vind je nu in de gloednieuwe webstore. De t-shirts gaan voor €64.95, de hoodie voor €114.95 en de sweater voor €104.95.

The Internet Online kledingmerk - Giovanni Laisina & Eric Franzel

The Internet Online kledingmerk - Giovanni Laisina & Eric Franzel

The Internet Online kledingmerk - Giovanni Laisina & Eric Franzel

The Internet Online kledingmerk - Giovanni Laisina & Eric Franzel

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram