
Warsteiner lanceert ‘Het Verschil’
Het verschil zit in detail, in wat je proeft, in wat je ziet. Warsteiner zet met haar nieuwe merkcampagne ‘Het Verschil’ centraal.
Het verschil in huis
Voor veel mensen is bier gewoon bier, maar bij Warsteiner gaat dat net even verder. Nu de biermarkt overspoeld wordt door nieuwkomers, is kwaliteit, beleving en presentatie key. Dankzij campagnes en een nieuwe webshop kan de consument de beleving en het verschil van Warsteiner binnenkort ook zelf thuis ervaren.
Het verschil tussen drinken en genieten
Zuivere ingrediënten als gerst uit de champagnestreek, handgeselecteerde hop en water uit eigen bron vormen de basis van het verschil. Warsteiner wilpremium kwaliteit toegankelijk maken voor het brede publiek, en Nederland zelf het verschil laten ontdekken. Dat verschil gaat verder dan alleen een lekker pils: het zit ook in de presentatie in het typerende Tulpglas met een druppelvanger om de voet en een schuimkraag als kroon.
Het verschil tussen 2 vingers en Fingerspitzengefühl.
Warsteiner tv commercial ‘Het Verschil’