Snel antwoord op mijn klussersvraag. Dat vraag ik!

Snel antwoord op mijn klussersvraag. Dat vraag ik!

Snel antwoord op mijn klussersvraag. Dat vraag ik! gamma

Op de redactie of thuis wil het nog weleens voorkomen dat er een kraan gerepareerd moet worden, dat de muur eigenlijk wel een likje verf kan gebruiken, dat de slijt toch echt op het laminaat zit of dat de lamp toch meer vereist dan alleen een nieuw peertje. Hoe pakken we deze klusjes echter aan als we het met onze eigen twee linkerhanden moeten oplossen?

Gamma heeft afgelopen week het antwoord gelanceerd middels een landelijke primeur. De bouwmarkt heeft via www.datvraagik.nl Neerlands’ eerste digitale klusservice geïntroduceerd; een service waarmee Gamma haar kennis beschikbaar stelt voor thuisblijvers die snel een antwoord op hun klusvraag nodig hebben.

Wij namen uiteraard de proef op de som, want de kraan in het herentoilet op de redactie wil nog weleens lekken, en hoewel we wat vervangende items hebben gehaald, is het onze vrijwilliger hier nog niet gelukt te maken. Tijdens de vier weken durende bouwvakvakantie, van 20 juli tot en met 16 augustus, beantwoordt gecertificeerd personeel van Gamma vragen van consumenten direct via de livechat. Ideaal, want de professionele klussers zijn veelal op vakantie en de bouwmarkt speelt hiermee bovendien in op de trend ‘Instant Gratification’. Wij als consument willen namelijk niet hoeven wachten op een dienst of product; we willen graag een snelle, correcte en uitstekende service, en dan bij voorbaat van een vakkundige medewerker.

Snel antwoord op mijn klussersvraag. Dat vraag ik!

Afijn, als je naar www.datvraagik.nl surft krijg je op de homepage direct de mogelijkheid om je vraag te stellen. Uiteraard vroegen wij hoe we nu het beste de lekkende kraan konden fixen. Hoewel onze Gamma chatpartner Joyce direct aangaf dat onze vraag eigenlijk wel onder het kopje ‘meestgestelde vragen’ te vinden moest zijn, zei hij dat hij ons er desondanks “wel ff doorheen zou lopen”. Hartstikke mooi, gewoon even helpen tot het opgelost is! Nadat wij de symptomen hadden beschreven aan meneer – als ik mijn handen was, dan worden mijn voeten nat – kregen wij een heldere uitleg om het op te lossen. Na het afsluiten van de waterleiding – “vooral niet vergeten!” – volgde een reeks handelingen. Joyce bleef ondertussen aandachtig hangen om te checken of het lukte en warempel, onze mannen kunnen vandaag de dag weer hun handen wassen zonder dat het soppende schoenen oplevert.

Hoewel deze service uitermate geschikt is voor de mannen die een spoedklusje moeten uitvoeren – zoals onze lekkende kraan – is Gamma ook de mensen van dienst die net een nieuw huis hebben en daarmee serieus aan het klussen gaan. Domme vragen bestaan immers niet en alle doe-het-zelvers worden een handje op weg geholpen. Gamma, chapeau! Oh ja, de livechat is via www.datvraagik.nl trouwens ook bereikbaar op mobiel, tablet en desktop.

Laat een reactie achter

#Volg ons op Instagram